hejjhejj bloggen ;)

ska bara berätta lite om måndag & tisadag
för er :) igår ( måndag) varde först skola ,
tråkigt som alltid.. sen mötte jag bellen och
så gick vi till henne. vi va där ett tag sen
hämta mamma oss  och skussa oss till mig.
och så gjorde vi choklad pudding :D sen
mötte vi emmaholmqvist , finns tusen emmor
dock men iaf så drog vi tillmig igen och åt
choklad puddingen :p . sen såg vi på bert
och satt vid datan. när bellen drog gick
ja & emma till kiosken och köpte godis ,
svullon är vad vi e xd sen drog hon hem.

idag har vi åkt skridskor md skolandårå -.-
svinkallt! sen blevde stallet :) mötte olivia
och gick dit sen. jag red zingo damp häst
men ändå rolig :p sen åkte ja hem & dusha,
så nu sitter ja här & skriver av mig lite  xd

pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0