vafan ;o ser ni nya headern`?

jävla blogghelvete! ja ser inte min nya header
ser bara den gamla-.- fan i helvetes jävla fittskit''
min lillasyster står bredvid mig och dansar till riverside
bredvid mig xd nått roligt iallafall :D ohjuste jag va ju på
hageby centrum förut med mamma i typp 1 halvtimme ? xd
köpte bara lite.

köpte ;
en california tjocktröja, 149 kr cubus
en stickad tröja(as len) 79 kr ginatricot
3 trosor leopard, blommiga, zebra 99 kr för 3st ginatricot
en illrosa näsessär ;) 49:50 h&m
ett lila glittrigt nagelack 39 kr cubus
lilasvarta solglasögon 29 kr cubus
svarta hårnålar 19:50 kr h&m
svarta toffsar 19:50 kr h&m

de va det. :) tack mammi!

Kommentarer
Postat av: stephanie

haha tilde så skön ;D <3333333

2010-07-01 @ 09:21:22
URL: http://stephanienayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0