30/3.

hejsan på er.
jag fyller fan år nästa vecka  ;o på torsdag.
hehe , älskar att fylla år. + att jag ska få en ny mobil också :D:D:D
men ja vet inte vilken? men iallafall ska berätta lite om dagen då. först
va de skola , den va väll rätt så bra solen sken som bara den ! :) efter
skolan lånade jag emma.k:s cykel för hon skulle iväg efter skolan så jag cykla
hem med den. när jag kom hem tog jag med laban(min porriga kanin) ut på
en liten promenad. han satt mest & grävde då men ändå. jag cykla till stallet
typ kl halv 4. de va fan as kul/skönt :o typ mmm. så red jag på kvällen vi lekte
lekar , inte alla som fattar dock men a. sen lite senare cykla jag hem och nu har
jag ätit spagetti & köttfärsås , sen dusha jag. och nu ska jag snart gå och lägga
mig. men ja orkar inte xd haha. längtar tills eclipse kommer ut på bio!;o pusshej ♥

my little bunny :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0