fredag .

kunde inte skriva på kvällen för olivias data funka inte.
men först var de stjärt skola.. efter skolan gick jag direkt
till stallet så red jag zimba ett litet tag. haha sen kom det ett
litet barn och ba: jag ska rida nu , får jag koooomma iiin . sen
när jag gick in kom ett litet barn som hette linnea , hade värsta
frågorna . vad heter du? , vad ska du göra? , varför ger du zimba 
de dääär ? , och massa. hehe så söt , sen följde hon efter mig :)
gullunge.com. men sen gick jag och mötte oliviaså gick vi till mig ett
tag. efter en stund åkte vi till henne va ute lite och så . sen sov jag där:)

imorse vakna vi gööör tidigt .. kulkul. men vid halv 12
åkte vi till stallet och va med på skötar & fadderskötar möte.
sen hade vi teori.  och så följde jag med steffi hem , vi pantade
nyss hundra burkar -.- hehe , och så ska hon sova hos mig . för
inatt är de ullared! tagga :D men nu får ni ha det bra så skriver
jag mer lite senare hörröni.     pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0