love u ♥

isabelle älskling duvet inte hur mycket du betyder för mig.
utan dig är jag ingenting , du har verkligen förändrat mig
på ett bra sätt. med dig är det som om det är vi två mot
världen. jag kommer faktiskt också ihåg när vi blev vänner.
på strömma i kiosken och vi satt och pratade som om vi känt
varann i hundra år eller nått. det är nått jag verkligen inte ångrar ,
tänk om vi inte hade kännt varann nu då hade allt varit annorlunda.
min värld skulle inte va lika bra då . du får mig att skratta & le ,
vi har helt sjukt roligt tillsamans och vi kanske verkar säär men de
skiter jag fan i för med dig så bryr jag mig inte om nått annat än dig.
för du är det finaste & det bästa jag vet , när alla andra sviker är det
du som står kvar. jag klättrar över berg , simmar över hav & springer
genom eld för dig. även fast vi bråkar ibland så sviker jag dig aldrig.
jag lovar dig gumman jag kommer alltid finnas där för dig även om du
inte vill ha mig. så säg bara till om det är nåt om du vill prata eller så.

tack för att du finns för mig när jag har det svårt. jagvet att
jag kan prata med dig när allt är piss , men jag vill igentligen
inte besvära dig med alla mina problem. men du får stå ut
älskling ;) haha du och jag är som tvillingar fan , vi skrattar
åt samma saker om & om igen , vi drygar som bara den mot
varann ( fast vi driver dock) men aso du är verkligen bäst.
isabelle jag kan skriva rad efter rad men inget kan beskriva min
vänskap till dig. utan dig existerar inte min glädje , utan dig är
jag ingenting. jag har känt många vänner lika länge som jag kännt
dig men ingen vänskap är lika stark som våran. det är iallafall mina
ord , men  jag kan aldrig va mer underbar än du. ja menar titta på
din text , den gör mig tårögd. och så ska jag försöka mig på att skriva
nått fint men vi får se hur bra de blir. isabelle jag lovar på mitt liv att
jag alltid kommer finnas där för dig , min bästabästabästavän! glömmer
aldrig våra minnen älskling. hoppa från trädet i snön, kasta ägg från fönstret,
promenaderna, alla gånger vi sovit över, karusellerna, badet , och många mer.
jag vill bara att du ska veta en sak , och det är att jag älskar dig isabelle .



Kommentarer
Postat av: isabelle kungshammar

fanny gumman, våra minnen knäcker alla.

våra minnen när vi var va tvungen att kissa och vi sprang runt i cirklar på stan och sen sprang vi direkt till toan. jag minns allt, i strömma varje fredag vi satt och snacka hundra gånger. om allt, typ hur fult vi hade hemma hur jobbigt det var. vi snackade om helt ointersanta saker, fast nae. jag glömmer dig aldrig älskling. det finns inget bättre en du.



skulle du försvinna,

skulle jag leta tills jag hitta dig.



när allt blir mörkt,

är du mitt ljus i det mörka.



allt för dig älskling <3

2010-03-23 @ 21:21:18
URL: http://isabelleekungshammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0