md allrabästabellen :D

tjatja fannyboii här, driver. men vad har ni för er i era små liv ? :)
jag ligger iallafall i bellens säng medan hon sitter i garderoben &
pratar i telefon :D idag har vi varrit lite finuliga , vad de nu än betyder.
nae men ni får höra hgär vad jag har gjort idag :)

lördag 
först vakna jag typ tidigt md steffi, kl 9 nånting så gick vi upp & åt , såg på tv, fixa oss oh de.
vid 1 elle nått hämta hennes mormor henne , & jag fick skuss till  kungsgatan . så lämna jag
tilllbaka nåra filmer , sen gick jag till ellas kalas :) såsööt är hon , först hade hon batman dräkt
sen prinsses dräkt xd men diekt när jag kom dit fick jag ta inez bebis i nån sele typ  , så mysigt så:)
sen va kalaset & ja bärde inez i 2 timmar med den där selen. jag och bellen hade fisk damm :D haha.
efter kalaset tog jag & bellen med oss 2 helium ballonger var ut på färd. vi sög in massa och prata som
bebisar , hah höll på att garva ihjäl mig xd bellen lät som en anka xd! hahahahahhaha! men sen släppte vi upp våra två hello kitty ballonger och de va massa människor som filma oss , typ störda :s  så gick vi på stan en stund
men så åkte vi till bellen. & så efter en stund åkte vi tillbaka och mötte isabelle så åt vi mc & bussluffa sen drog vi hem.så har vi badat & styrt :) me4n vi börja gråta förut för vi hitta en sida med filmr så v de alice i underlandet ,
på engelska men så fanns de ingen text! :'( hahahahahha bra bellen & fanny bra.  ha det bäst med er:D pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0