rubrik?

hejhej ♣
jag är faktiskt hos olivia satt ni vet.. men först va ja i
stallet och red zimba. sen sprang jag typ hem för olivia
var påväg med hennes pappa att hämta mig. men jag hann
byta om och packa sen åkte vi. vi har ätit hawaii pizza :D
smaskigt värre! så har vi sett på fjorton suger , hehe och typ
skrikit , hoppat och styrt.. småungarna number 1 . men jag
dör faktiskt snart , är as trött! men ska upp tidigt också till skolan-.-
nån mer än jag som hatar skolan? men så ni vet så bloggar jag inte
bara för att folk ska kommentera , för de gör ändå ingen x') också
för att de är kul att skriva om mitt tråkiga liv :) jag vet ja har inget
liv men ändå.. förlåt om jag är pshyko men de blir jätte bra. pusshej ♥
 
fanny gillar igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0