helgen ;

fredag ;
först red jag stallvärdsridning på curre. sen va jag
med bellen , vaneza & isabelle liten stund , mc .

lördag ;
först stallet , tidigt -.- sen tjejkväll hos juliaglimsö.
det va riktigt kul hörrö ni. vi är ju som vi är och så
men det vart riktigt lyckat. efter det sov ja hos bellen
med vaneza:) . GRATTIS I EFTERSKOTT JULIA! :D<3

söndag ;
dans träning tidigt i louis de geer . och så va där typ hela
dagen förutom stan och äta kyckling kebab :) men för det
mesta gick ja med bellen , vaneza , carro och med resten
av gruppen :) kl halv 3 börja dansuppvisningen. det va fan
as kul :D bästa ragga gruppen ;)

det va min helg , en riktigt lyckad helg tycker
jag :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0