horse show & stan :D

hejhej :)
hörröni idag har jag varit på både nhs &
stan :D yes. haha , sov ju hos steffi igår så
vakna vi runt 9 & satt vid datan lite. sen kom olivia
och så åkte vi till norrköping horse show. va där & titta
lite på grejjer och tävlingarna. brinkan vetni ;) på nhs
köpte jag 3 st kingsland strumpor & svanskapps ludd.
sen blev det hemfärd & hela köret. efter typ en timme
åkte vi till stan vettu. där köpte jag , morsdag present ,
morsdag kort , cykelbyxor (typ lack). inte mycke men eh.
och så åkte steffi hem & jag och olivia drog hem till olivia.
och nu sitter vi här & lyssnar på musik. ska hem lite senare &
inte göra nånting typ ? ha de bra hörröni. pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: stephanie

hahah , när vi skulle hem så vart de varmt ..! <3<3<3<3<3<<<3<3<33<3<3<3<33<3<3<

2010-05-30 @ 10:23:40
URL: http://stephanienayha.blogg.se/
Postat av: johanna

SV ; käften själv (:

2010-05-30 @ 15:28:28
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0