blow away the christmas'


- familjen smedbergs fina julgran (y)

sitter och myser med familjen. åt nyss lite plockmat också, för mysigt!
den här veckan har varit välldigt ansträngande. har gått upp 05;15 varje
dag pågrund av stallet. sen skola efter det och fick betygen nu på avslutningen
torsdags så har pluggat som bara den. min betyg blev ändå rätt så bra. två f, sex e,
sju d och ett c. har inte haft idrott så fick inget betyg i det. jag är nöjd men ska fixa
godkänt i matte och svenska som jag fick f i så är jag nöjd.

nu ska jag va lite social mot min kära familj. imorgon är det julafton, kanske slänger iväg ett inlägg
men det märker ni. ha en bra julafton annars, kyssar ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0