fanny smedberg..

jag heter fanny smedberg & fyller 14 år den 8 april. ja bor med min mamma lotta , min storasyster felicia & min lillasyster tilde. jag bor i klockaretorpet och är här för det mesta. min allra närmaste vän är olivia som jag känt sedan vaggan om man säger så. sen har jag massa underbara vänner men jag orkar inte rabla upp alla. jag går på prolympia som ligger i stan vid strömmen. i skolan går det väll inte så bra just nu för min del, men det rullar på. på fritiden så rider ja på norf 1 gång i veckan , har tröttnat på det stallet. inte utan anledning dock! annars dansar jag också på norrköpingsdanscenter , dansar reggaeton(ragga) och det är super kul! och sen är jag med mina underbara vänner :) jag skulle kunna skriva en hel bok om mitt liv men nu får det räcka. så nu vet ni lite mer om mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0