one word and my tears keep coming over and over again.


-en nice piercering jag köpte igår.

sitter och funderar på lite allt möjligt just nu. vill bara försvinna från jorden en stund och flyga omkring i rymden.
konstiga tankar jag har men har ingen stor lust att sitta här i kylan och frysa. usch säger jag bara.

helgen har varit lite sisådär. träffade några kompisar i fredags och var hemma hos en kompis med musik och chillade.
sov hos emma också, hon och jag tillsamans.. alltid kaos. men det var en rolig kväll iallafall.
i lördags åkte jag till kimstad och hälsade på min 4 veckors kusin. haha, lilla olle. kom hem därifrån idag och har
träffat tjejerna en stund. ska se på oc och invänta mamma som kommer hem snart. stackarn har brytit foten och
är gipsad ända upp till knät. så nu blir det jävla mycket jobb för mig nu i sex veckor.

Kommentarer
Postat av: emma

haha du och jag babe äger! kaozzzzz

2011-10-09 @ 22:54:52
URL: http://eeemmafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0